اتصالات لوله تک لایه قطعاً می‌تواند به کیفیت استفاده از این نوع لوله کمک کند. دراین‌بین، شما بهتر است بدانید که معمولاً انواع اتصالات هرکدام با ساختار و کیفیت خاص خود مورداستفاده قرار می‌گیرند. بهتر است شما به کیفیت و مرغوبیت اتصالات بیشتر از مقوله قیمت دقت کنید. برای انتخاب لوله و هم‌چنین اتصالات صد درصد شما باید استانداردهای خاصی را در نظر بگیرید؛ چرا یکسری چارچوب‌ها برای تولید اتصالات در نظر گرفته می‌شوند که این‌چنین قادر باشید در طولانی‌مدت و به نحو احسن از اتصالات موردنظر خود استفاده کنید. ما در ادامه شما را با انواع اتصال لوله تک لایه بیشتر آشنا می‌کنیم.

اتصالات لوله تک لایه

برای خرید هر محصولی قطعاً در ابتدا مزایای آن شما را ترغیب به خرید می‌کند. چنانچه بخواهیم به مزایای اتصالات لوله تک لایه اشاره‌ای داشته باشیم، بهتر است این نکته را نیز در نظر بگیرید که نصب بسیار آسان و راحت از اولین مزایا و ویژگی‌های اتصالات به‌حساب می‌آید.

این نکته را از یاد نبرید که نصب آسان زمان بسیار کمتری را نیز به خود اختصاص می‌دهد تا نصاب بتواند به نحو احسن نسبت به استفاده این نوع اتصالات اقدام کند. خط راهنمایی که در اتصالات دیده می‌شود می‌تواند به کیفیت و سرعت اجرای لوله‌کشی نیز کمک کند.

مزایای اتصالات تک لایه

صد درصد زمانی که شکل ظاهری اتصالات بدون عیب و نقص باشد، شما با عبور نور از اتصالات لوله روبه‌رو نخواهید شد. این‌گونه است که از رشد انواع میکروب و باکتری جلوگیری به عمل خواهد آمد. معمولاً شفافیت و زیبایی فوق‌العاده اتصالات همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما با کمترین افت فشار مواجه خواهید شد.

البته دوام، استحکام و مقاومت در برابر شرایط جوی، ضربه و شرایط محیطی نیز همگی جزء مزایای اصلی اتصالات لوله تک لایه به شمار می‌آیند؛ چراکه این اتصالات حتی در برابر پوسیدگی، خوردگی و همچنین انواع اسید و باز مقاومت خود را نشان می‌دهند و دچار رسوب و پوسیدگی نمی‌شوند. این‌گونه است که اتصالات مربوط به لوله‌های تک لایه تا این حد موردتوجه و استقبال قرار گرفته‌اند.


اتصالات تک لایه اتصالات لوله تک لایه


انواع اتصال لوله تک لایه

انواع مختلف اتصالات لوله تک لایه هرکدام با قیمت و کیفیت‌های متفاوت و در سبک و ساختار گوناگون به فروش می‌رسند. بست، بوشن، درپوش، دستگاه جوش، تبدیل، کلکتور، رنده لوله، زانو، سه‌راهی، شیر، فلنچ، مغزی، مهره ماسوره، پل بست دار و چهارراه هرکدام به شکل خاصی مورداستفاده و کاربرد قرار می‌گیرند. در ادامه توضیح کارایی برخی از انواع اتصال لوله تک لایه به‌صورت نمونه می‌پردازیم.

بست لوله تک لایه

بست‌ها در گروه‌بندی اتصالات لوله تک لایه بسیار پرکاربرد هستند. امروزه برای محکم کردن لوله‌های تک لایه می‌توان از بست استفاده کرد. معمولاً اندازه و ابعاد بست باعث می‌شود تا شما بتوانید از این محصول به نحو احسن و متناسب با نیاز خود استفاده کنید؛ چراکه نگهداری و امنیت اصلی لوله معمولاً به ساختار و کیفیت بست مرتبط می‌شود و اگر به دنبال محافظ قابل قبولی برای نصب لوله‌های تک لایه هستید، توصیه ما این است که از بست‌های مناسب در این شرایط استفاده کنید.

بوشن لوله تک لایه

بوشن نیز یکی دیگر از انواع اتصالات لوله تک لایه است که نباید فریب ظاهر ساده این محصول را بخورید. حقیقتاً کارایی بوشن به‌مراتب بسیار بالا است. شما در صورت مشاهده هرگونه عیب و ایراد می‌توانید نسبت به تعویض بوشن نیز هر چه سریع‌تر اقدام کنید. این قطعه استوانه‌ای شکل برای آب‌بندی و متصل کردن لوله‌ها به کمک می‌آید.

سه راهی تک لایه

سه‌راهی نیز باتوجه‌به جنس و نوع آن خریداری می‌شود و بدون شک یکی از مهم‌ترین‌ها در بین اتصالات لوله تک لایه محسوب می‌شود و معمولاً سه‌راهی مساوی و نامساوی هرکدام برای شرایط گوناگون مورد مناسب هستند. جهت استفاده از اتصالات مناسب لوله‌های تک لایه سه‌راهی که از مواد پلی‌اتیلن ساخته می‌شود می‌تواند در برابر فشار و خمش دوام، استحکام و مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

زانویی لوله تک لایه

زانویی نسبت به اتصالات کاربرد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد؛ چراکه شما برای جهت دادن به لوله صد درصد به زانویی‌های ۹۰ درجه و ۴۵ درجه نیاز دارید. امروزه زانویی‌ها در دو مدل شعاع کوتاه و بلند به فروش می‌رسند. معمولاً زانویی تبدیل برای تغییر جهت و اندازه لوله به‌صورت هم‌زمان نیز مناسب است. با استفاده از زانویی در بین اتصالات کمترین اتصالات را در حین لوله‌کشی می‌توانید در نظر بگیرید و به پیشگیری از افت فشار نیز کمک خواهید کرد.


اتصالات لوله تک لایه جوشی


قیمت اتصالات لوله تک لایه

قیمت اتصالات لوله تک لایه باتوجه‌به جنس، نوع، کارایی و همچنین کیفیت آن محاسبه می‌شود و قیمت تمام محصولات همیشه به معیار و عوامل خاصی بستگی دارد که دراین‌بین، اتصالات لوله نیز از این قضیه مستثنا نیستند. همه ما به‌خوبی می‌دانیم در صنعت لوله‌کشی اتصالات بسیار پرکاربرد هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

چنانچه شما در زمان خرید به قیمت ارزان فکر کنید، قطعاً در کوتاه‌مدت با خسارت و هزینه‌های جانبی زیادی برای تعمیرات روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که سعی کنید تا حد امکان به کیفیت در محاسبه قیمت توجه بیشتری داشته باشید؛ چراکه ما در تمامی مقاله‌های خود به این موضوع اشاره می‌کنیم که تنها کیفیت تضمین‌کننده استفاده محصول در طولانی‌مدت است و می‌تواند خرید شما را مقرون‌به‌صرفه‌تر نشان دهد.

خرید لوله و اتصالات تک لایه

برای خرید اتصالات لوله تک لایه تنها کافی است به کیفیت، استاندارد، شکل ظاهری و سپس قیمت محصول توجه کنید. معمولاً با وجود فروشگاه‌های اینترنتی گوناگون شما دیگر دغدغه‌ای بابت اتلاف وقت خود در بازار سنتی ندارید و به‌راحتی در کم‌ترین زمان می‌توانید نسبت به خرید اتصالات موردنیاز خود اقدام کنید. متأسفانه برخی هنوز با مزایای خرید آنلاین آشنا نشده‌اند و با قیمت‌های بالا و گاهی غیرمنصفانه‌ای در بازار سنتی روبه‌رو می‌شوند درصورتی‌که شما قبل از خرید هم می‌توانید نسبت به استعلام جزئیات محصول اطلاعات لازم را به‌صورت کامل کسب کنید و سپس نسبت به خرید اینترنتی باتوجه‌به پشتیبانی سایت وارد عمل شوید.


محصولات مرتبط دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up