اتصالات لوله پوش فیت جزء ساده‌ترین اتصالات در فرایند لوله‌کشی به شمار می‌آیند. معمولاً بدون هیچ‌گونه ابزار خاصی می‌توان از این اتصالات استفاده کرد. معمولاً جنس‌های مسی و یا پلاستیکی بهترین گزینه برای اتصالات این نوع لوله است. خاطرنشان می‌کنم این نوع اتصالات را می‌توان یک راهکار عالی برای به‌وجودآوردن اتصال مابین لوله‌ها در نظر گرفت. شما برای اتصال به‌هیچ‌عنوان به لحیم‌کاری و انواع گیره‌های اتصال و چسب نیاز ندارید. برای آشنایی بیشتر با ساختار اتصالات این‌چنینی بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

اتصالات لوله پوش فیت

حال که در مورد اتصالات لوله پوش فیت با شما صحبت می‌کنیم، بهتر است با ساختار این نوع لوله نیز آشنا باشید. لوله پوش فیت که به آن لوله ارتجاعی هم می‌گویند، به‌خاطر قابلیت اتصال راحت و بسیار سریع امروزه مورداستفاده قرار می‌گیرد. هیچ نیازی به استفاده از ابزار لوله‌کشی برای این لوله‌ها وجود ندارد. در نحوه استفاده از لوله‌های دیگر برش جزء ابزار موردنیاز است. اما در مورداستفاده از این نوع لوله به ابزاری برای برش و موارد این‌چنینی نیازی نیست.

تقریباً می‌توان عملکرد لوله پوش فیت را همانند لوله‌های معمولی در نظر می‌گیرند؛ چرا که باتوجه‌به حلقه موجود دورتادور لوله انعطاف‌پذیری بالایی در آن مشاهده می‌شود. معمولاً نسبت به لوله‌های پی‌وی‌سی، سی پی‌وی‌سی و لوله‌های مسی مدل پوش فیت قابلیت استفاده بسیار آسانی دارد. بدون مهارت خاصی می‌توانید از این نوع لوله و اتصالات آن به نحو احسن استفاده کنید.

در حال حاضر لوله‌های پوش فیت با نام‌های تجاری گوناگون به فروش می‌رسند که شما برای افزایش سرعت اتصال در لوله‌کشی بهتر است از این نوع لوله استفاده کنید. حال به نظر شما استفاده از اتصالات لوله‌های پوش فیت به‌صرفه است؟


لوله و اتصالات پوش فیت فاضلابی


راهنمای خرید اتصالات لوله پوش فیت

اتصالات لوله پوش فیت به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند تا شما به‌راحتی بتوانید اتصالات را جابه‌جا کنید؛ چرا که برخی این اتصالات را به‌عنوان لوله‌کشی ثابت موقت معرفی می‌کنند. برای استفاده از این نوع اتصالات بهتر است بدانید که لوله با هیچ‌گونه آسیب و سوراخ نباید روبرو باشد؛ به این دلیل که لوله پوش فیت دارای حلقه‌های داخلی است که می‌تواند اتصال مقرون‌به‌صرفه را دچار مشکل کند.

همچنین این نوع اتصالات باید دقیقاً مورد کاربرد و نیاز شما انتخاب گردند. بدین ترتیب سعی کنید، به برچسب‌های موجود بر روی بسته بی‌توجه نباشید و تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های موجود را رعایت کنید. همان گونه که می‌دانیم منتقل کردن آب به دیگر قسمت‌های مختلف ساختمان از دیرباز مشکلاتی را به خود اختصاص می‌داد؛ به همین دلیل اتصالات نقش مهم و کاربردی را در صنعت لوله‌کشی به خود اختصاص می‌دهند.

اتصالات لوله یک سر سوکت پوش فیت

لوله یک سر سوکت پوش فیت از جمله اتصالات پوش فیت به شمار می‌آید که با یک سر مادگی و داشتن اورینگ می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. متصل کردن لوله با این نوع اتصالات تنها به‌واسطه استفاده از مایع روان‌کننده انجام می‌شود و نیازی به جوشکاری ندارد. معمولاً اتصالات لوله‌های پوش فیت در برابر ضربه و فشار خارجی بسیار مقاوم هستند. به‌خاطرداشتن مواد ضدحریق از انتقال آتش نیز جلوگیری می‌کند. وزن بسیار سبک می‌تواند بهترین امتیاز برای حمل‌ونقل باشد.

شما برای آب‌بندی کامل و مطمئن بهتر است استفاده از این اتصالات را نادیده نگیرید. اتصالات موردنظر افت فشار بسیار کمی را به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید از اتصالات لوله‌های یک سر سوکت برای اتصال به لوله‌های پلی‌اتیلن، پنج لایه، لوله‌های سبز و فلزی نیز استفاده کنید.


اتصالات سایلنت پوش فیت یکسر سوکت


معرفی اتصالات پوش فیت فاضلابی

اتصالات پوش فیت فاضلابی برای آب‌بندی جزء اتصالات بسیار ماندگار و پایدار به شمار می‌آیند و در برابر نشتی ساختمان و انواع لرزش غیرمخرب عملکرد خود را بسیار قابل‌قبول نشان می‌دهند. می‌توان این‌گونه گفت که در برابر ضربه، مواد شیمیایی، انواع تنش مکانیکی و حرارتی شما می‌توانید به مقاومت و استحکام این اتصالات مطمئن باشید. معمولاً اتصالات لوله پوش فیت فاضلابی دچار ترک‌خوردگی نمی‌شود و در طولانی‌مدت شما به این نکته پی می‌برید.

تا حداکثر دمای ۹۰ درجه سانتیگراد می‌توانید از اتصالات فاضلابی پوش فیت استفاده کنید و هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشید. همچنین با تمامی لوله‌ها و اتصالات فاضلابی قدیمی سازگاری این اتصالات تضمین شده است؛ چرا که نصب سریع و اجرای کارآمد همگی باعث می‌شوند تا شما انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشید.

قیمت اتصالات لوله پوش فیت

هر برندی محصول منحصربه‌فردی را روانه بازار می‌کند. همین منحصربه‌فرد بودن کیفیت خاصی را می‌طلبد و قیمت اتصالات متفاوت است. اتصالات پوش فیت هرکدام متناسب با انواع خود قیمت متفاوتی را برآورد می‌کنند. در مورد اتصالات پوش فیت به‌صورت مختصر ولی مفید با شما صحبت کرده‌ایم. این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از اتصالات مرغوب و باکیفیت در طولانی‌مدت صددرصد می‌تواند به نفع مصرف‌کننده باشد؛ چرا که تعمیر و خرابی کمتری را می‌طلبد. البته متأسفانه برخی تنها به دنبال قیمت پایین‌تر هستند و این خود می‌تواند به ضرر مشتری باشد. توجه داشته باشید که خرید اینترنتی می‌تواند بسیار معقولانه و مقرون به صرفه‌تر باشد. البته برخی هنوز با خرید آنلاین و مزایای آن آشنا نشده‌اند.


محصولات مرتبط دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up