پیمتاش یکی از شرکت‌های ترکیه‌ای است. این شرکت به عرضۀ لوله و اتصالات یو پی وی سی ساختمان‌سازی می‌پردازد. محصولات پیمتاش از کیفیت بالایی برخوردارند. محصولات این شرکت با استانداردهای جهانی و با جدیدترین تجهیزات تولید می‌شوند. این محصولات از نظر کیفیت با بسیاری از برندهای اروپایی برابری می‌کنند. لوله و اتصالات پیمتاش از تجهیزات پرفروش این شرکت به شمار می‌روند. این شرکت در کشورهای مختلف از جمله کشور ما نمایندگی دارد و از برندهای مطرح در منطقه محسوب می‌شود.

محصولات پیمتاش چه مزیتی دارند؟

محصولات پیمتاش به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شوند و در عرصۀ تجهیزات لوله‌ای از محصولات بسیار باکیفیت محسوب می‌شوند. این محصولات تنوع زیادی دارند و دست خریدار را در انتخاب و تهیۀ تجهیزات لازم کاملاً بازمی‌گذارند. محصولات پیمتاش از نظر کیفیت در سطح برخی کشورهای اروپایی قرار دارند؛ بااین‌حال قیمت تمام‌شدۀ این محصولات در مقایسه با رقیب‌های اروپایی آن ارزان‌تر است. در مجموع می‌توان گفت محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند و نسبت به این سطح از کیفیت قیمت مناسبی هم دارند.


اتصالات پیمتاش اتصالات چسبی پیمتاش


تجهیزات لوله شرکت پیمتاش ترکیه

مهم‌ترین بخش محصولات پیمتاش انواع لوله و اتصالات هستند. تجهیزات لوله پیمتاش کیفیت بالایی دارند و از لوله‌های پرطرف‌دار در بازار به شمار می‌روند. از لوله‌های پیمتاش در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی و صنایع مربوط به کشاورزی و آبیاری استفاده می‌شود.

تجهیزات لوله پیمتاش در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. برخی از انواع این تجهیزات در کارخانه‌ها و صنایع استفاده می‌شوند و دستۀ دیگر از این محصولات هم برای کاربرد خانگی یا کاربرد در استخرها و … ساخته می‌شوند. از لوله‌های پرفروش این شرکت می‌توان به لوله‌های UPVC اشاره کرد.

تجهیزات پیمتاش

یکی از پرفروش‌ترین محصولات پیمتاش لوله‌های UPVC این برند است. لوله‌های UPVC نسبت به سایر لوله‌ها مزیت‌هایی دارند که باعث گسترش کاربرد آن‌ها شده است. از این لوله‌ها در لوله‌کشی استخرها و پارک‌های آبی استفاده می‌شود. یکی از مزایای مهم لوله‌های UPVC مقاومت این لوله‌ها در برابر دما است. لوله‌های UPVC می‌توانند دماهای بالا را تحمل کنند و به همین دلیل برای لوله‌کشی استخر و جکوزی‌ها انتخاب خوبی هستند. مزیت دیگر این نو لوله مقاومت بالای آن در برابر زنگ‌زدگی است.

لوله‌های UPVC در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردارند. از دیگر مزایای لوله‌های UPVC بر سایر لوله‌ها می‌توان موارد زیر را برشمرد: ماندگاری بالا، تحمل وزن زیاد و وزن کم.

انواع شیرآلات و اتصالات

بخش مهمی از محصولات پیمتاش به شیرآلات و اتصالات اختصاص دارد. از مهم‌ترین شیرآلات این شرکت می‌توان به انواع شیرآلات پروانه‌ای، توپی و فنری اشاره کرد. شیرآلات پیمتاش در فرم‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند و از قیمت‌های مختلفی هم برخوردارند. اتصالات پیمتاش نیز تنوع بالایی دارند. این تجهیزات در سایزها و با درجات مختلفی عرضه می‌شوند. از اتصالات پیمتاش در ایجاد تأسیسات استخر، پارک آبی، کارخانه‌ها، سیستم‌های آبیاری و … استفادۀ گسترده‌ای می‌شود.


شیرآلات پیمتاش


سایر محصولات

از دیگر محصولات پیمتاش می‌توان به انواع فیلتر شنی، نازل، انواع کف‌شوی استخر و پمپ‌های تصفیه را برشمرد. این محصولات نیز همانند لوله و اتصالات بیشتر کاربرد صنعتی دارند و برای استخر، جکوزی، پارک آبی، کارخانه‌های آبیاری، صنایع مرتبط با کشاورزی و آبیاری و … استفاده می‌شوند.

قیمت تجهیزات پیمتاش

تجهیزات لوله پیمتاش از تنوع بالایی برخوردارند. جنس، نوع و ابعاد محصولات این برند در تعیین قیمت محصول نقش اساسی دارند. به دلیل تنوع محصولات نمی‌توان رقمی واحد برای محصولات این شرکت بیان کرد. همچنین به دلیل نوسانات بازار ممکن است با قیمت‌های متفاوتی مواجه شوید. شرکت‌هایی که به تجهیزات لولۀ درجه یک نیاز دارند و می‌خواهند این محصولات را از خارج از کشور وارد کنند بهتر است از محصولات پیمتاش استفاده کنند. پیمتاش در شرکت ما نمایندگی دارد و همکاری‌هایی با برندهای ایرانی با این شرکت انجام شده است؛ به همین دلیل قیمت محصولات این شرکت نسبت به کیفیت و سطح قیمت جهانی کمتر و به‌صرفه‌تر است.

تنوع این محصولات به حدی است که در حال حاضر می‌توان محصولات این شرکت را با قیمت زیر ۱۰ هزار تومان هم پیدا کرد. درعین‌حال قیمت برخی قطعات این برند به چند میلیون تومان می‌رسد. شما می‌توانید جهت آگاهی از لیست دقیق و به‌روز قیمت محصولات پیمتاش به فروشگاه اینترنتی کارا تجهیز مراجعه کنید.

مهم‌ترین تجهیزات لوله ساخت پیمتاش

تجهیزات لوله پیمتاش تنوع زیادی دارند. مهم‌ترین انواع این لوله‌ها عبارت از لوله‌های پی‌وی‌سی، لوله‌های پلی‌اتیلن، لوله‌های سی پس وی سی و لوله‌های یو پی وی سی است. هرکدام از این لوله‌ها کارکرد خود را دارند. بااین‌وجود به‌طورکلی می‌توان گفت که مزایای لوله‌های یوپی‌وی‌سی از سایر لوله‌ها بیشتر است. اگر دوست دارید بیشتر در این باره بدانید به بخش‌های قبلی مقاله مراجعه کنید.

خرید محصولات پیمتاش با کیفیت بالا

توصیه می‌شود جهت اطمینان از کیفیت محصولات و تجهیزات لوله پیمتاش این محصولات را از فروشنده‌ای معتبر بخرید. همان‌طور که گفته شد شرکت پیمتاش در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی دارد. بهتر است محصولات پیمتاش را از نمایندگی این شرکت تهیه کنید تا از اصالت و کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

دفتر مرکزی پیمتاش در استانبول قرار دارد. برخی از محصولات این شرکت مستقیماً از ترکیه وارد می‌شوند. پیمتاش در ایران هم نمایندگی دارد و برخی از محصولات این برند با همکاری برندهای داخلی نیز در داخل ایران تولید می‌شوند. شما می‌توانید جهت تهیۀ انواع محصولات لوله پیمتاش با اصالت کالا و قیمت مناسب به شرکت کارا تجهیز مراجعه کنید.

خرید محصولات پیمتاش از کارا تجهیز

شما می‌توانید انواع تجهیزات، لوله و اتصالات پیمتاش را با ضمانت کیفیت از کارا تجهیز تهیه کنید. گروه تولیدی کارا تجهیز عرضه‌کننده انواع محصولات تأسیسات ساختمانی و تأسیسات بخش آب و فاضلاب است. تجهیزات لولۀ این مجموعه با استانداردهای جهانی و با ضمانت اصالت عرضه می‌شوند. انواع لوله‌های زهکشی، لوله و اتصالات پلیکا، لوله پوش فیت، لوله شفاف، لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت، لوله تک لایه و پنج لایه و … در این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه می‌شود. این شرکت همچنین به تولید انواع فیبر نوری و انواع مخزن پلی‌اتیلن ذخیرۀ آب می‌پردازد.


محصولات مرتبط دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up